Kysy mitä vain, vastaa kysymyksiin tai paranna vastauksia.
Mikä on samsung mobile sähköposti ei ajan tasalla?
Vastaus:
Jos Samsung-mobiililaitteen sähköpostisovellus ei ole ajan tasalla, se voi johtua useista syistä. Tässä on joitakin mahdollisia ratkaisuja:
1. Päivitä sovellus: Varmista, että sähköpostisovellus on päivitetty uusimpaan versioon. Voit tarkistaa päivitykset Google Play -kaupasta.
2. Tarkista internet-yhteys: Varmista, että laitteesi on yhteydessä internetiin Wi-Fi- tai mobiilidatan kautta.
3. Synkronoi sähköposti: Mene sovelluksen asetuksiin ja varmista, että sähköpostitilin synkronointi on käytössä. Voit manuaalisesti käynnistää synkronoinnin.
4. Tyhjennä välimuisti: Asetuksista voit etsittäessä sovelluksia, valita sähköpostisovelluksen ja tyhjentää sen välimuistin. Tämä voi auttaa, jos sovellus toimii hitaasti tai ei toimi oikein.
5. Poista ja lisää tili: Jos mikään muu ei toimi, yritä poistaa sähköpostitili ja lisätä se uudelleen sovellukseen.
6. Tarkista sähköpostin asetukset: Varmista, että sähköpostipalvelimen asetukset (esim. IMAP/POP3- ja SMTP-asetukset) ovat oikein.
Jos ongelma jatkuu näiden toimenpiteiden jälkeen, saattaa olla hyvä idea ottaa yhteyttä palveluntarjoajan tukeen tai Samsungin asiakaspalveluun saadaksesi lisäapua.