Kysy mitä vain, vastaa kysymyksiin tai paranna vastauksia.
Msp paypal ei toimi?
Vastaus:
Jos PayPal ei toimi MSP (Microsoft Store) -ostoksissa tai -maksuissa, kannattaa tarkistaa seuraavat asiat:
1. Tilitiedot: Varmista, että PayPal-tilisi on vahvistettu ja että sinulla on riittävästi varoja tai että luottokortti on liitetty tilillesi.
2. Maksutapa: Tarkista, että olet valinnut PayPalin maksuvaihtoehdoksi ja että se on aktiivinen maksutapana.
3. Selaimen tai sovelluksen ongelmat: Yritä käyttää eri selainta tai laitetta, tai tyhjentää selaimen välimuisti ja evästeet.
4. MSP-tili: Varmista, että Microsoft-tilisi on aktiivinen ja että olet kirjautunut sisään oikein.
5. Maksurajoitukset: Tarkista, onko PayPalilla tai Microsoftilla määriteltyjä maksurajoituksia tai -rajoituksia.
6. Yhteensopivuus: Varmista, että alueellasi on tuki PayPalille Microsoft Storen maksutapana.
7. Käyttöehdot: Tarkista, noudattaako ostos asiakkaan palveluehtoja ja käyttöehtoja.
Jos ongelmat jatkuvat, voit yrittää ottaa yhteyttä PayPalin tai Microsoftin asiakastukeen lisäapua varten.