Onko oikein sanoa elämänkerta tai elämäkerta. Minusta ainoa oikea muoto on elämäkerta.?

Tiedätkö vastauksen tähän kysymykseen?

Vastaa tähän!


Liittyvät aiheet

elämänkerta