Tilasin ja maksoin netissä f-securen virusturvan,mutta en löydä sitä koneeltani?

Vastaus:

Jos olet tilannut ja maksanut F-Securen virusturvasovelluksen, mutta et löydä sitä koneeltasi, voit seurata näitä vaiheita:

1. Tarkista sähköpostisi: Etsi tilausvahvistussähköpostia, jonka olet saanut F-Securelta. Siinä pitäisi olla lisätietoja, kuten tilauksen vahvistus, lisenssiavain ja ohjeet lataamiseen.

2. Lataa ohjelma: Siirry F-Secure-sivustolle (www.f-secure.com) ja etsi kohta, josta voit ladata ohjelman. Usein tietoturvapalvelu on saatavilla "Oma tili" -osiossa. Kirjaudu sisään tilillesi sähköpostisi ja salasanasi avulla.

3. Asenna ohjelma: Kun olet ladannut tiedoston, avaa se ja seuraa asennusohjeita. Käytä tarvittaessa vastaanottamaasi lisenssiavainta aktivoinnissa.

4. Tarkista ohjelmat: Jos olet jo asentanut ohjelman, mutta et löydä sitä, tarkista, että se ei ole piilotettuna. Voit käyttää hakutoimintoa tai tarkistaa "Ohjelmat ja ominaisuudet" -kohdasta (Windows) tai Sovellukset-kansiosta (Mac).

5. Ota yhteyttä asiakaspalveluun: Jos et vieläkään löydä ohjelmaa tai tarvitset apua asennuksessa, voit ottaa yhteyttä F-Securen asiakaspalveluun. He voivat tarjota lisätietoja ja tukea.

6. Tarkista palomuuriasetukset: Joskus palomuuriohjelmat voivat estää uusien ohjelmien näkyvyyden. Varmista, että F-Secure ei ole estettynä.

Toivottavasti tämä auttaa!


Lisää vastaus